| | Tally's relationship | |
| Auteur | Message |
---|
Tally M. Swan

Nombre de messages : 162 Age : 25 • Mood ; : Well... good question guys ! • Music ; : Decode > Paramore • Photography ; :  Date d'inscription : 19/01/2009
▬ Sweet About Me; • Relations&c0 ;: • Junk'Box ; :
 | |  | | Tally M. Swan

Nombre de messages : 162 Age : 25 • Mood ; : Well... good question guys ! • Music ; : Decode > Paramore • Photography ; :  Date d'inscription : 19/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:27 | |
| _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
Dernière édition par Tally M. Swan le Dim 1 Fév - 15:52, édité 9 fois |
|  | | Nate A. Benett

Nombre de messages : 58 Age : 25 • Mood ; : Want to see Her • Music ; : Kate Voegele - Wish You Were ; Hallelujah • Photography ; :  Date d'inscription : 28/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:31 | |
| Moiip  |
|  | | Tinsley A. Swift

Nombre de messages : 26 • Music ; : one of those nights - the cab. • Photography ; :  Date d'inscription : 28/01/2009
 | |  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:33 | |
| Adriel > Bien sûr, tu veux quoi ? ^^ Tinsley >  tu veux quoi ? =) _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|
|  | | Roxanne L. Hellwood

Nombre de messages : 33 • Photography ; :  Date d'inscription : 28/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:34 | |
| Moi aussi j'veux un lien !  |
|  | | Nate A. Benett

Nombre de messages : 58 Age : 25 • Mood ; : Want to see Her • Music ; : Kate Voegele - Wish You Were ; Hallelujah • Photography ; :  Date d'inscription : 28/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:36 | |
| Un très bon lien positif! Mais pour l'idée, tu en as toi? =D |
|  | | Tinsley A. Swift

Nombre de messages : 26 • Music ; : one of those nights - the cab. • Photography ; :  Date d'inscription : 28/01/2009
 | |  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:50 | |
| Roxanne > Tu veux un lien particulier ? =)
Adriel > Ben j'y réfléchirai, mais soit ami, soit confident ? =D
Tinsley > Moi j'aime bien l'idée qu'on soit devenues amies après qu'on se soit battues pour le pull xD _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|

| Sujet: Re: Tally's relationship Jeu 29 Jan - 23:52 | |
| Hum; je n'en sais rien ... Une meilleure amie t'en a dja ? Sinon beh ... Cousines ? Nan mais un truc proche et positif ça serait marrant, m'enfin bon j'trouve pas trop de contexte là. ><' Une idée toi ? (a) |
|  | | Tinsley A. Swift

| |  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Ven 30 Jan - 0:04 | |
| Roxanne > Ben meilleure amie ça me convient ^^ Après tu peut être ma soeur de coeur ou un truc du genre ?
Tinsley > Okii, je te rajoute demain (je vais me faire défoncer si je reste encore sur l'ordi --') _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|

| Sujet: Re: Tally's relationship Ven 30 Jan - 0:06 | |
| Okay', alors meilleures amies ? Après j'sais pas si on peu trouver un bon contexte derrière ou si on fait simple mais ça m'va très bien ! (a) J'te rajouterais dès que j'aurais fait ma fiche de lien ! xD |
|  | | Nate A. Benett

| Sujet: Re: Tally's relationship Ven 30 Jan - 0:47 | |
| Va pour confident =D  |
|  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Ven 30 Jan - 22:24 | |
| Vous êtes tous ajoutés =D _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|
|  | | Tyler A. Benett

Nombre de messages : 41 • Music ; : En mode : Regina Spektor - The call • Photography ; :  Date d'inscription : 31/01/2009
 | |  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Dim 1 Fév - 15:31 | |
| Oh ouais  J'te rajoute de ce pas =) _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|
|  | | Jake T. Aarons

Nombre de messages : 40 Age : 23 • Music ; : Jason Mraz && Colbit Caillat - Lucky • Photography ; :  Date d'inscription : 31/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Dim 1 Fév - 15:33 | |
| Moi MOi MOI MOI j'en veux un ! xD |
|  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Dim 1 Fév - 15:50 | |
| Ben ami on a pas trop le choix en fait xD _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|
|  | | Jake T. Aarons

Nombre de messages : 40 Age : 23 • Music ; : Jason Mraz && Colbit Caillat - Lucky • Photography ; :  Date d'inscription : 31/01/2009
 | Sujet: Re: Tally's relationship Dim 1 Fév - 16:10 | |
| Ouais c'est vrai xD enfin pour Jake c'est plus... |
|  | | Tally M. Swan

| Sujet: Re: Tally's relationship Dim 1 Fév - 17:13 | |
| Oui mais bon vu que Tally ne le sait pas x) _________________  | « I find my paradise when you look me in the eyes » « Don't take my heart and put it in a shelf » « I found a reason for me, to change who I used to be » You're my heart, my life and my soul. If you go away, without me, I will lose everything. |
|
|  | | Jake T. Aarons

| Sujet: Re: Tally's relationship Mer 4 Fév - 22:01 | |
| |
|  | | Contenu sponsorisé
 | Sujet: Re: Tally's relationship  | |
| |
|  | | | Tally's relationship | |
|